وبلاگ و اخبار

پروژه سیستم نظارت تصویری جامع نیروگاه زاگرس کوثر افتتاح شد

مصداق بارز بر فرمایش مقام معظم رهبری در راستای شعار سال

وبلاگ و اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛ سیستم مانیتورینگ و نظارت تصویری جامع نیروگاه زاگرس کوثر، با استفاده از کالای داخلی و پیمانکار ایرانی در روز سه شنبه 7 دی ماه سال 1400 توسط مادر شهید معزز مدافع حرم “مهدی نوروزی” افتتاح شد.

در جریان این مراسم، دکتر جعفری اناری مدیرعامل شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر اظهار داشت؛ برای تقویت تولید و حمایت همه جانبه از کالای ساخت داخل بایستی مساعدت و همکاری شایسته ای با تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد.

وی گفت: در اجرای این پروژه بالغ بر 10 هزار متر کابل فیبر نوری، کابل شبکه، کابل برق، 110 دستگاه دوربین پیشرفته نظارتی و تجهیزات دقیق الکترونیکی ساخت داخل استفاده شده، که به واسطه خرید کالای ساخت داخل به میزان قابل توجهی از خروج ارز جلوگیری شده است.

جعفری افزود؛ با توجه به نقش مهم نیروگاه زاگرس در تامین برق استان و همچنین لزوم برقراری حفاظت و امنیت بالای این نیروگاه، بایستی تمام نقاط حساس و مهم نیروگاه تحت رصد و نظارت باشد تا کلیه دغدغه‌های موجود در این حوزه مرتفع گردد که خوشبختانه طی 5 ماه کار اجرایی فشرده و مهندسی منظم، شاهد افتتاح پروژه ای منحصر به فرد در صنعت برق هستیم و اکنون این پروژه مهم  نقش به سزایی در تامین امنیت و حفاظت فیزیکی نیروگاه خواهد داشت.

در پایان نیز از مدیر پروژه –آقای مهندس صادقی_ و مدیریت حراست نیروگاه -آقای رسولی- و کلیه دست اندرکاران اجرای این پروژه جهت استفاده از دانش جدید در افزایش راندمان امنیتی و حفاظتی نیروگاه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

افتتاح سیستم نظارت