وبلاگ و اخبار

همایش دوچرخه سواری با هدف تجلیل از تلاش های نیروگاه زاگرس کوثر برگزار شد

وبلاگ و اخبار

همایش بزرگ دوچرخه سواری به منظور تجلیل از تلاشگران صنعت برق نیروگاه زاگرس کرمانشاه با حضور بیش از ۱۵۰ دوچرخه سوار برگزار شد. دوچرخه سواران کرمانشاهی مسیر ۵۰ کیلومتری رفت و برگشت از تقاطع شهید سلیمانی تا نیروگاه زاگرس کوثر را رکاب زدند تا در این روز‌های گرم سال از زحمات مدیران و کارکنان نیروگاه زاگرس کوثر قدردانی کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛ در جریان این همایش، ایوب محمودی –رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه- عنوان کرد: باوجود اینکه بیماری کرونا طی یک سال و نیم گذشته مشکلات زیادی را برای حوزه‌های مختلف بوجود آورده، اما کارکنان صنعت برق و نیروگاه زاگرس کوثر به صورت شبانه روزی تلاش کرده اند تا خللی در برق رسانی به مردم و بویژه به حوزه بهداشت و درمان وارد نشود که جای قدردانی دارد.

 محمد شهبازیان- رئیس هیات ورزش کارگری کرمانشاه – نیز  با اشاره به حرکت ارزشمند نیروگاه زاگرس در حمایت از دوچرخه سواری استان، اظهار داشت: در ایران حدود ۱۰ میلیون کارگر داریم که در واحد‌های تولیدی و صنعتی مشغول به فعالیت هستند و باید زمینه‌هایی را فراهم کنیم تا بتوانند ورزش کنند. براساس نتایج تحقیقات و مقالات، به اثبات رسیده که ترویج تحرک و ورزش در میان کارگران واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌تواند افزایش راندمان تولید و آمادگی ذهنی کارگران برای مقابله با حوادث احتمالی در حین انجام کار شود.

وی در ادامه گفت: امیدواریم این حرکت فتح بابی باشد تا سایر واحد‌های کارگری استان نیز برای کمک به توسعه ورزش درجامعه ورود کنند .

خبرگزاری صدا و سیما

خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا»

مشاهده در وب سایت فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران

مشاهده در وب سایت قطره