وبلاگ و اخبار

اولین مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی نیروگاهی کشور در نیروگاه زاگرس کوثر افتتاح شد

وبلاگ و اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛ مرکز مهارت آموزی بین کارگاهی نیروگاه زاگرس کوثر با حضور یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و دکتر محمد جعفری اناری مدیرعامل شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر افتتاح شد.

مدیرکل محترم فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در جریان این مراسم که در محل نیروگاه برگزار شد، عنوان نمود؛ ششمین مرکز مهارت آموزی بین کارگاهی کرمانشاه، در راستای توانمندسازی مهارتی نیروهای شاغل و جویای کار، با همکاری نیروگاه زاگرس کوثر ایجاد گردید.

ایشان گفت : از مهمترین برنامه های این مرکز ارائه آموزش های مهارتی به نیروی کار شاغل مجتمع بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای است، که در نهایت برای قبول شدگان در آزمون نهایی گواهینامه مهارتی صادر می گردد .

در ادامه مراسم، دکتر محمد جعفری اناری از تلاش های اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در جهت تعامل با نیروگاه، تجلیل نمود و با اشاره به این مهم که نیروگاه زاگرس کوثر اولین نیروگاه کشور می باشد که به مرکز جوارکارگاهی تجهیز شده است اظهار داشت: امیدواریم که در آینده بتوانیم از دانش مهندسین شاغل در نیروگاه برای آموزش پرسنل سایر کارخانجات و نیروگاه های سطح استان استفاده نماییم و به مرکزی معتبر جهت پرورش مهندسین صنعت برق تبدیل شویم.

در پایان، مجوز جوارکارگاهی نیروگاه زاگرس کوثر از سوی مدیرکل محترم فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به این نیروگاه تقدیم و ایشان نیز از همکاری و تعامل صورت گرفته توسط این نیروگاه قدردانی نمود.