وبلاگ و اخبار

کسب مقام دوم مسابقات دوچرخه سواری توسط تیم نیروگاه زاگرس کوثر

وبلاگ و اخبار

تیم ورزشکاران استان کرمانشاه متشکل از شش ورزشکار به مربیگری سیامک ادبی و با حمایت و نام نیروگاه برق زاگرس کوثر در دور چهارم مسابقات جایزه بزرگ که در روز های 21 و 22 مرداد ماه در پیست ثامن الائمه مشهدالرضا برگزار شد، موفق به کسب جایگاه دوم تیمی و کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در قسمت انفرادی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر: در این مسابقات علیرضا شیری در ماده ۵۰۰ متر سرعت موفق به کسب مدال طلا و دو مدال نقره در مواد  ۲۰۰ متر سرعت ماده کایرین شد. همچنین پارسا شفیعی مجاز در ماده ۵۰۰ متر سرعت مقام پنجم، در ماده ۲۰۰ متر سرعت مقام ششم، در ماده کایرین مقام ششم و در ماده ۲ کیلومتر مقام هفتم را به خود اختصاص داد. امیر حسین یعقوبی دیگر دوچرخه سوار کرمانشاهی نیز در ماده ۳ کیلومتر تایم تریل انفرادی مقام پنجم، محمد مهدی امیری در ماده ۲ کیلومتر مقام هشتم، عرشیا بهرامی شاد در ماده کایرین مقام نهم، علی الهرمزی در ماده ۳ کیلومتر بزرگسالان مقام هشتم را کسب کردند.

 ایوب محمودی رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه ضمن تشکر از حمایت های شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر و دکتر جعفری مدیر عامل این شرکت، با اشاره به عملکرد ورزشکاران کرمانشاهی در این مسابقات گفت: کسب این عناوین توسط ورزشکاران آینده دار دوچرخه سواری در استان کرمانشاه نوید وجود استعدادهای آینده داری را در استان می دهد که باید از آنها حمایت کرد و امیدواریم این امر به کمک مسئولین صنایع مختلف همچون نیروگاه زاگرس کوثر محقق شود.