وبلاگ و اخبار

آغاز عملیات اجرایی ساخت نیروگاه خورشیدی اقدامی دیگر در راستای تولید، پشتیبانی­ ها، مانع زدایی ­ها

وبلاگ و اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛ در سال تولید، پشتیبانی ­ها، مانع زدایی ­ها عملیات ساخت نیروگاه 5 مگاواتی خورشیدی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از به­ روز­ترین فناوری­ های دنیا و با هدف گسترش انرژی های نو وتجدید پذیر و کاهش آلاینده های زیست محیطی ناشی از استفاده از سوخت های فسیلی، توسط این شرکت آغاز گردید.

پیرو برگزاری کمیسیون معاملات بازگشایی پاکات”ج مناقصه پروژه طراحی، خرید، نصب، راه اندازی (EPCC) و بهره برداری یک ساله نیروگاه 5 مگاواتی خورشیدی،  کنسرسیوم کرچنر سولار گروپ ایرانیان و ایران تابلو  به عنوان برنده مناقصه و پیمانکار اجرایی طرح انتخاب گردید.

شرکت انرژی گستر دژ نیرو که در سال 1399 توسط شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، با هدف ساخت و بهره برداری از نیروگاه های تجدید پذیر و پاک تاسیس گردید، نظارت و مدیریت این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

سید احسان نوربخش مدیر پروژه و مدیرعامل شرکت انرژی گستر دژ نیرو در این خصوص اظهار داشت؛ باتوجه به بحران انرژی درسال‌های اخیر و پتانسیل های موجود در کشور این شرکت احداث نیروگاه خورشیدی در مناطق محروم و کم برخوردار را در دستور کار خود قرار داده است تا پس از بهره برداری بتوانیم بیشتر از پیش به کشور و هموطنان عزیزمان خدمت نماییم.