وبلاگ و اخبار

تامین مالی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر از طریق انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برای اولین بار در شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر

وبلاگ و اخبار

به گزارش  روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛ طی معاملات روز ۱۳ آذر ۱۴۰۰، این شرکت با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد، اقدام به تامین مالی به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان نمود.

شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس با همت و تلاش مدیریت و کارکنان خود، حمایت ها و پیگیری معاونت برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر -آقای دکتر وکیلی- و همچنین همکاری مناسب بورس انرژی ایران اقدام به تامین مالی نمود. انتشار اوراق سلف موازی استاندارد یکی از روش های تامین مالی می باشد که برای اولین بار توسط این شرکت در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر استفاده شده است.

این اوراق توسط شرکت «کارگزاری خبرگان سهام» عرضه و متعهد پذیره‌نویسی آن نیز شرکت «تامین سرمایه سپهر» بوده ‌است که درساعت های اولیه پذیره نویسی کلیه اوراق به فروش رسید. معاملات ثانویه این قراردادها حداکثر ۱۰روز کاری پس از پایان دوره عرضه اولیه شروع می‌شود و آخرین روز معاملاتی و تاریخ سررسید قرارداد نیز در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ است. همچنین در این عرضه اولیه، سقف حجم هر سفارش ۲۰هزار قرارداد با قیمت پایه ۴ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۵۰ ریال بوده‌است.