وبلاگ و اخبار

تجلیل از شرکت تولید نیروی برق زاگرس کوثر به عنوان نیروگاه برگزیده در دوره پیک بار سال 1402

وبلاگ و اخبار

نخستین آیین تجلیل از خورشیدبانان گمنام به منظور تجلیل از زحمتکشان بخش تولید برق کشور با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی برق حرارتی برگزار شد. در این مراسم از ۱۹۰ نفر از کارگران، مهندسان، کارکنان و مدیران برتر صنعت برق حرارتی کشور در پیک تابستان ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، در این مراسم با اهدای لوح تقدیری از سوی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به عظیم اعتمادی مدیرعامل شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر از این شرکت به عنوان شرکت تولید نیروی برگزیده بخش غیردولتی در دوره پیک تابستان سال 1402 تقدیر گردید.

لازم به ذکر است بر اساس گزارشات آماری صنعت برق، با تلاش صورت گرفته توسط کارکنان و مدیران نیروگاه گازی زاگرس کوثر، این نیروگاه با کسب آمادگی 100% در تابستان سال 1402، نقش مهمی را در تامین برق شبکه سراسری کشور، ایفا نموده است.

این مراسم ساعت 8:30 صبح یکشنبه، 28 آبان همزمان با میلاد حضرت زینب(س) با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و صنعت برق در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.